ПрАТ "АТП-1"

     
 

Річний звіт за 2013 рік

XI. Опис бізнесу

Важливі події розвитку (у тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ); "АТП-1" як пiдприємство функцiонує з 1 березня 1956 року. Воно створене шляхом злиття малих автогосподарств таких як автотранспортнi контори будiвельних трестiв "Хрещатикбуд", "Київжитлобуд", "Київоздобуд", "Укрпромбуд", "Пiвденпромбуд" та iнших. Називалось пiдприємство "Автотранспортна контора № 1" (АТК-1) i входило до складу автотресту "Головкиївмiськбуд". З 1 червня 1960 року АТК-1 реорганiзовано в ГАТП-5 i включено до складу управлiння вантажними перевезеннями "Київавтотранс". З 1 квiтня 1966 року ГАТП-5 переiменовано в Київське автотранспортне пiдприємство № 09677. З 1 лютого 1967 року КАТП-09677 було передано до складу "Головкиївмiськду" i переiменовано в АТП-1 виробничого автотресту "Київмiськбудтранс". На базi АТП-1 починаючи з 1968 року шляхом вiддiлення створюються самостiйнi пiдприємства АТП-4 i АТП-5. АТП-1 перебазовується в район промвузла "Теличка", де знаходиться до теперiшнього часу. У сiчнi 1970 року з управлiння будiвельних машин "Будмеханiзацiя" до складу АТП-1 було передано групу спецiалiзованих автопоїздiв для перевезення залiзобетонних виробiв. У 1974 роцi було введено до експлуатацiї новий виробничий та адмiнiстративний корпуси, що були побудованi за типовим проектом на 500 автомобiлiв. З 1993 року АТП-1 входить до складу виробничого об'єднання "Київбудтранс", яке в 1995 роцi в результатi приватизацiї державних пiдприємств було перетворено у вiдкрите акцiонерне товариство "Київбудтранс". В 1996 роцi АТП-1 переiменовоно у Дочiрнє пiдприємство "Автотранспортне пiдприємство № 1" ВАТ "Київбудтранс". В 1997 роцi в результатi реструкторизацiї ВАТ "Київбудтранс" на базi Дочiрнього пiдприємства "Автотранспортне пiдприємство № 1" створюється окреме вiдкрите акцiонерне товариство "АТП-1", яке представляє собою рентабельне спецiалiзоване автотранспортне пiдприємство комплексного типу, що здiйснює перевезення будiвельних матерiалiв i виробiв рiзноманiтних за своїми властивостями i розмiрами, вагою i кiлькiстю, вiдстання перевезень. В 2011 році в зв'язку зі змінами в законодавстві вiдкрите акцiонерне товариство "АТП-1" переіменовується у публічне акцiонерне товариство "АТП-1".
організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі відповідно до попередніх звітних періодів; ПАТ "АТП-1" є цiлiсним майновим комплексом з правом юридичної особи. На дату складання звiту ПАТ "АТП-1" не має у своєму складi дочiрнiх пiдприємств, фiлiй та представництв".
середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу (осіб), середня чисельність позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом (осіб), чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осіб), фонду оплати праці. Крім того, зазначаються факти зміни розміру фонду оплати праці, його збільшення або зменшення відносно попереднього року. Зазначається кадрова програма емітента, спрямована на забезпечення рівня кваліфікації її працівників операційним потребам емітента; Середньооблікова чисельність штатних працівників - 179 осіб, середня чисельність позаштатних працівників - 1 особа, чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу - 105 осіб.
належність емітента до будь-яких об'єднань підприємств, найменування та місцезнаходження об'єднання, зазначаються опис діяльності об'єднання, функції та термін участі емітента у відповідному об'єднанні, позиції емітента в структурі об'єднання; ПАТ "АТП-1" не входить до складу інших об'єднань та підприємств.
спільна діяльність, яку емітент проводить з іншими організаціями, підприємствами, установами, при цьому вказуються сума вкладів, мета вкладів (отримання прибутку, інші цілі) та отриманий фінансовий результат за звітний рік по кожному виду спільної діяльності; ПАТ "АТП-1" не веде спільну діяльність з іншими організаціями та установами.
будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій; Пропозицій щодо реорганізіції підприємства не надходило.
опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо); Товариство обрало облiкову полiтику у вiдповiдностi з законом України 96-XIV "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" та впроваджених Положень (Стандартiв) бухгалтерського облiку. Товариство провело роботу по переходу до порядку здачі фінансової звітності за Міжнародними стандартами з урахуванням норм МСФЗ 1 «Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності». Основнi засоби вiдображенi в облiку за фактичними витратами на їх придбання, доставку, встановлення, спорудження та виготовлення з урахуванням сум дооцiнок, якi проводились за рiшенням Кабiнету Мiнiстрiв України у зв'язку з iнфляцiєю. Нарахування амортизацiї проводиться згiдно норм, визначеними виходячи з корисного строку експлуатацiї. Запаси включають в себе сировину та матерiали, придбанi напiвфабрикати, паливо, запаснi частини, МШП на складi. Запаси облiковуються за собiвартiстю, яка включає витрати на придбання, доставку та переробку. Для розрахунку собiвартостi реалiзованої продукцiї застосовується метод середньозваженої вартостi запасiв, що використанi у виробництвi та метод ФIФО.
основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, за рахунок продажу яких емітент отримав 10 або більше відсотків доходу за звітний рік, у тому числі обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі), середньореалізаційні ціни, суму виручки, окремо надається інформація про загальну суму експорту, а також частку експорту в загальному обсязі продажів, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його становище на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання, у разі якщо емітент здійснює свою діяльність у декількох країнах, необхідно зазначити ті країни, у яких емітентом отримано 10 або більше відсотків від загальної суми доходів за звітний рік; Основним видом дiяльностi ПАТ "АТП-1" є надання транпортних послуг пiдприємствам, органiзацiям та населенню по перевезенню будiвельних вантажiв, а також здiйснення мiжнародних перевезень вантажiв. Товариство виконує також технiчне обслуговування i ремонт всiх видiв вантажних автомобiлiв. Товариство надає в оренду власне нерухоме майно.
основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування; За останні п'ять років ПАТ "АТП-1" придбало основних засобів на суму 3855 тис.грн. , в тому числі транспортних засобів на суму 3301 тис.грн. , та списало основних засобів з урахуванням зносу на суму 66 тис.грн. , в тому числі нерентабельних транспортних засобів з урахуванням зносу на суму 66 тис.грн.
правочини з власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, афілійованими особами, зокрема всі правочини, укладені протягом звітного року між емітентом або його дочірніми/залежними підприємствами, відокремленими підрозділами, з одного боку, і власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, з іншого боку. За цими правочинами зазначаються: дата, сторони правочину, його зміст, сума, підстава укладання та методика ціноутворення, застосована емітентом для визначення суми правочину та за необхідності інша інформація; Договір з Головою Наглядової ради від 22.06.2012р. (Про винагороду Голови Наглядової ради).
основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства плани капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, у тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення; Всi основнi засоби власнi. Вiдсоток використання основних засобiв - 100%. Первісна вартiсть основних засобiв на кiнець звiтного перiоду складає 25957 тис.грн., в тому числi: - основнi засоби виробничого призначення - 25565 тис.грн., що становить 98,5 % загальної вартостi основних фондiв.; - основнi засоби невиробничого призначення - 392 тис.грн., що становить 1,5 % загальної вартостi основних засобiв. Знос основних засобів за 2013 рік складає 19082 тис.грн Ступiнь зносу основних засобiв становить 73,5 %, в тому числi: - будинки та споруди 43,7 %; - машини та обладнання 90,8 %; - транспортнi засоби 91,6 %. Середнiй строк експлуатацiї рухомого складу становить бiльше 10 рокiв. В 2013 роцi було придбано основних засобiв на суму 25,0 тис.грн. Коефiцiєнт оновлення основних засобiв становить 0,1 %. Протягом звiтного перiоду вибуло основних засобiв на суму 1115 тис.грн.. Коефiцiєнт вибуття основних засобiв складає 4,3 %.
проблеми, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень; Iстотними проблемами, якi впливають на дiяльнiсть ПАТ "АТП-1" є: 1) постiйне старiння рухомого складу; 2) незадовiльна платоспроможнiсть замовникiв транспорту; 3) постiйне зростання цiн на паливно-мастильнi матерiали та запаснi частини; 4) пiдвищення страхових тарифiв; 5) незадовільний стан доріг, низька пропускна здатність доріг.
факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства; У 2013 році ПАТ "АТП-1" штрафних санкцій не сплачувало.
опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента; Свою дiяльнiсть ПАТ "АТП-1" забезпечує шляхом самофiнансування i самоокупностi. Основна ставка робиться на управлiння оборотним капiталом товариства. У своїх планах i прогнозах товариство розробляє заходи по збiльшенню оборотного капiталу та прискоренню його обiгу.
вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та очікувані прибутки від виконання цих договорів; Всi укладенi договори виконувались в повному обсязi i в установленi термiни.
стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому); На засiданнi наглядової ради ПАТ "АТП-1" був розроблений i схвалений Загальними зборами товариства бiзнес-план на 2014 рiк, у вiдповiдностi з яким у 2014 роцi планується отримати: - доходiв - 20 000 тис.грн.; - прибутку - 1 150 тис.грн.
опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік; ПАТ "АТП-1" не проводило досліджень та розробок.
судові справи, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається; Судові справи за участі ПАТ «АТП-1» у 2013 році: 1) Справа №2а-3533/12/2670, що було порушена Окружним адміністративним судом м.Києва 15.03.2012 р. за позовом ПАТ «АТП-1» до ДПІ у Голосіївському р-ні м.Києва про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень. На даний час, справа перебуває на розгляді вже в суді касаційної інстанції – Вищому адміністративному суді України; 2) Справа №2а-10600/12/2670, що було порушена Окружним адміністративним судом м.Києва 07.08.2012 р. за позовом ПАТ «АТП-1» до ДПІ у Голосіївському р-ні м.Києва про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення. На даний час, справа перебуває на розгляді вже в суді касаційної інстанції – Вищому адміністративному суді України; 3) Справа №5011-64/14626-2012, що була порушена 19.10.2012 р. Господарським судом м. Києва за позовом ПАТ «АТП-1» до ПАТ «Домобудівний комбінат №3» про стягнення заборгованості. Рішення Господарського суду м. Києва від 18.01.2013 р. та Постанова Київського апеляційного господарського суду від 10.04.2013 р. – прийняті на користь ПАТ «АТП-1» та набрали законної сили. 4) Справа №5011-67/14447-2012, що була порушена 18.10.2012 р Господарським судом м. Києва за позовом ПАТ «АТП-1» до Боржника - Дочірнього підприємства «Спеціалізоване управління №2» Відкритого акціонерного товариства «БУДМЕХАНІЗАЦІЯ» про стягнення заборгованості. Рішення Господарського суду м. Києва від 23.11.2012 р. прийнято на користь ПАТ «АТП-1» та набрало законної сили. У 2013 році Боржником було подано до Господарського суду м. Києва Заяву про розстрочення виконання рішення суду. Ухвалою Господарського суду м. Києва від 22.05.2013 року – Боржнику було відмовлено у задоволенні його заяви. 5) Справа №5011-15/525-2012 про банкрутство ЗАТ «УРСКА Авіоніка», порушена 18.01.2012 р. Господарським судом м. Києва, в якій ПАТ «АТП-1» є кредитором, грошові вимоги якого визнані повністю. Процедура банкрутства боржника і досі не завершена. Триває ліквідаційна процедура ЗАТ «УРСКА Авіоніка». 6) Справа №910/9122/13, що порушена за позовом ПАТ «АТП-1» до Київської міської ради, третя особа – Департамент земельних ресурсів про розірвання Договору купівлі-продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення від 21.05.2008 р. Рішенням Господарського суду м. Києва від 25.06.2013 р. було відмовлено у задоволенні позову ПАТ «АТП-1». Постанова Київського апеляційного господарського суду від 04.09.2013 року та Постанова Вищого господарського суду України від 11.12.2013 р. – прийняті на користь ПАТ «АТП-1» та набрали законної сили. 7) Справа № 910/18515/13, порушена за позовом Прокуратура міста Києва в інтересах Київської міської ради до ПАТ «АТП-1» про стягнення заборгованості в сумі 59 103 881,84 грн. Рішенням Господарського суду м. Києва від 06.03.2014 р. було повністю відмовлено Прокуратурі в задоволенні її позовних вимог. Рішення Господарського суду м. Києва набрало законної сили.
інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі за наявності інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі. д/н